2013. május 27., hétfő

Huszonegyedik fejezet: Trust Me~


Giivonne:

Haza vezettem, táskámban egy apró plüss kutyussal, ami Liamre emlékeztetett. Gondoltam ez tökéletes lenne békülő ajándéknak, legalábbis kezdésnek, aztán egy vacsi, közös este… Tökéletesen elterveztem a fejemben az egészet. Beparkoltam, bezártam a kaput és vidáman beléptem az ajtón. Arcomról a mosoly olyan gyorsan fagyott le, mint a jég a 40 fokos melegben. Liam a kanapén ült, ölében egy apró kiskutya, aki amint meglátott, leugrott és aprókat vakkantva felém rohant. Danille. Teljesen kiment a fejemből, hogy itt járt. Liammel volt egy lakásban. Az exével!
-   Szia kicsim – barátom mosolyogva felállt és elindult felém. Ha mérges leszek rá, megint elcseszem a napunkat, viszont túl vidámnak tűnt, hogy ne hozzam fel az exét. A francba! Mielőtt odaért volna, gyorsan lehajoltam a vakkangató blökkencshez és felkaptam a karomba, teljes figyelmemmel rákoncentrálva, mígnem ideért Liam. A kiskutya próbálta megnyalni az arcom, farka a kezeimet hűsítették csóválásával és okos, barna szemeibe bámultam. Próbáljunk Xénául, beszéljünk a nyelvükön! Pár pillanat múlva se hallottam semmit a blöki fejéből, így feladva megsimogattam a fejét. Nem tudom, mit tegyek.
-   Csak nem itt járt Danielle? –akartam kérdezni, de Liam addigra már odaért, magához húzott és megcsókolt. Erőt vettem karjaimon, hogy ne ejtse le Lokit, ugyanis a csók egyre és egyre csak elvarázsolt. – Szia drágám…- leheltem végül kissé kábán. Utóbbi időben lehetőségünk se volt ilyen szintű romantikára.
-   Hiányoztam? –nézett le rám Lokit átvéve.
-   Ez kérdés? –nevettem el magam, majd táskámba nyúlva kivettem a kis kitömött állatot. – Izé… Ezt neked hoztam –zavartan átnyújtottam. – Remélem tetszik… Mikor megláttam, rád gondoltam. Olyan cuki a szemöldöke, mint neked… - lesütöttem a szemem. Liam nem szólt semmit, csak átvette és nézegette. Talán rájött, hogy csak békülésre hoztam és eszébe juttattam a reggelt? Vagy… Vagy…? Vagy túl sokat idegeskedek.
-   Legyen a neve… Thor –rám mosolygott. – És majd lesz egy ilyen kiskutyánk, ami élő lesz. És tényleg ez lesz a neve, rendben? –oda hajolt hozzám.
-   De Loki…
-   Lokinak kell egy testvér. Meg jó lenne ide folyamatosan egy kiskutya.
-   És Danielle?
-   Mi van vele? – Liam meghökkenve nézett rám. Oké, ezt elrontottam.
-   Hát… Loki a tiétek, a közös kutyátok. Nem fogja zavarni, hogy nekünk is lesz egy kutyánk?
-   Oh… - lerakta az említett blökit és rám nézett halál komoly arccal. – Nézd, Danielle a múlt. Loki pedig csak egy kutyus, nem jelent semmit, nem kell aggódnod. És akkor sem volt semmi, mikor elvoltál máshol, rendben?
-   Nem is mondtam ilyet…
-   De gondoltál. – óvatosan megfogta az állam, kényszerítve, hogy ránézzek.
-   Utálom, hogy kitalálod mire gondolok –morogtam halkan.
-   Tudom, ezért csinálom… Bella –susogta szája körül apró mosollyal játszadozva.
-   Kuss Edward –belenéztem csokoládé barna szemeibe, és a pólójánál fogva magamhoz húztam, hogy megcsókoljam. Nem ellenkezett, sőt folytatta a játékot. Keze végigsimított a hátamon, le a fenekemig. Ekkor keze a térdhajlatomhoz ért, felemelt és erősen tartott. Lábaim a dereka, karjaim a nyaka köré fontam, így biztonságban fent maradtam, míg ő fenekemnél fogva tartott. Akkor sem hagytuk abba a csókcsatát, mikor a telefon megcsördült. Sőt, figyelmen kívül hagytuk volna, ha csak Loki nem kezd el rá ugatni.
-   Loki… - morogta Liam, miközben számat elhagyva a nyakamat ostromolta ajkaival. Mivel a kiskutya sem akkor, sem a harmadik rászólásra nem hagyta abba, így hirtelen visszarakott a talpamra és felkapta a kagylót. – Igen? Oh, szia –hirtelen elmosolyodott. Csak nem Danielle? Vagy már tényleg be kéne fejeznem a paranoiát. – Rendben. Akkor holnap után. Szuper –vigyorogva lerakta a telefont. – Holnap itthon maradok egész nap. Nem megyünk el valamerre?
-   Csak te és én teljes álló nap? –mosolyogva léptem hozzá.
-   Hát… - lepislogott a kis állatra a lábunk alatt.
-   … És Loki –fejeztem be helyette nevetve.
-   Igen, valahogy úgy - ölelt magához.
-   Hmm… - Nem szóltunk semmit, csak ölelkeztünk. A munka nagy részében úgy sem tudunk egymáshoz érni… Apropó, munka – Kicsim –gyengéden eltoltam magamtól, mire ő aggódva nézett le rám. – Tudod, ma voltam Mr. Downey-nál.
-   Igen, ki is ment a fejemből. Mi volt?
-   Hát ott volt valami menedzsere és beszélgettünk.
-   Szóval nem voltatok kettesben –megkönnyebbülten elmosolyodott.
-   Nem, dehogy – bár én is ezt hittem… Na mindegy – És ők mondták, hogy látták az oldalamon a rajzaim…
-   Amikről pár napja meséltél ugye? Hogy jó lenne, ha felfedeznének, de Facebook-on semmi esélyed?
-   Pontosan. Na, hát, felfedeztek… - zavartan babráltam ujjaimmal. – Felajánlották, hogy legyek Mr. Downey művészeti tanácsadója, személyes festője és stylisth-ja egyben.
-   Nahát, ez szuper Pöttöm, büszke vagyok rád –mosolyogva puszit nyomott a homlokomra.
-   Igen, de sajnos nincs vége… - felnéztem rá. – Az állást úgy kapnám meg, ha elköltöznék Amerikába Mr. Downey családjához…
-   MICSODA?! –engedett el hirtelen. Kétkedve nézett rám. – De te persze nemet mondtál, ugye? Ugye?
-   Gondolkodási időt kértem… - nem mertem a szemébe nézni, így a szőnyeg rojtjait bámultam.
-   Gondolkodási idő? Mégis minek? –visszalépett és lehajolt hozzám.
-   Ez álmaim munkája. Így… Így kitörhetnék, érted? A példaképemmel élhetnék, Amerikában, miközben mindenki a műveimet nézi, vagy arra várnak, hogy eldöntsem, ez jó-e vagy sem.
-   És itt hagynál –vágta le a lényeget.
-   Ezért akartam veled megbeszélni…
-   Az én álláspontom, hogy nem akarlak elveszíteni –újra magához húzott és szorosan megölelt. – Ugyanakkor, hogy kövesd az álmaid az elvem…
-   Liam?
-   Mennyi időt kaptál?
-   Egy hét –szorosan megöleltem.
-   Értem –elengedett, mire én ijedten utána kaptam. – Nyugi, nem megyek el –szomorkásan elmosolyodott. – Én nem…
-   Liam, ne csináld már!
-   Én nem csinálok semmit, te akarsz itt hagyni.
-   Kössz, ez rendes –mérgesen arrébb álltam és a lépcső felé vettem az irányt.
-   Most elmész? Azt hittem még ráérsz…
-   Abbahagynád?! –kiabáltam utána.
-   Nem csinálok semmit –ártatlanul széttárta karjait, mire én legszívesebben hozzá vágtam volna a legközelebbi tárgyat (egy fali képet). Így lehet elrontani a tökéletes pillanatot.
Idegesen a szobámba rontottam és az ágyra vetődtem. Egy szóval nem mondtam, hogy elmegyek, de máris úgy kezel, mintha csomagolnék. Az ilyennel fel tud idegesíteni, és ezt tudja nagyon jól. A harag miatt előtörő könnyeimet gyorsan letöröltem és inkább letusoltam és bebújtam az ágyba. Liam meg csak forrjon a saját levében. Telefonomba bedugtam a fülest és megkerestem a kedvenc dalaim. Szépen, ellazulva hátradűltem az ágyon, lehunytam a szemem és minden erőmmel a számra koncentráltam.
Egészen apró korom óta a színpadra vagy a vörös szőnyegre vágytam. Így nem meglepő, hogy mikor az első ilyen alkalom felém nyúlik, igent mondanék rá. De Liam… Nem hagyhatom magára.
Másnap álmatlanul és kómásan nyitottam ki a szemem. Meglepődve tapasztaltam, hogy elaludtam, s hogy fülesem nem volt a fülemben. Óvatosan balra fordítottam a fejem, s majdnem egy szép anyázás hagyta el a számat. Liam drága befeküdt mellém, tökéletesen a szívbajt hozva rám. Mikor lenyugodtam, felé fordultam és végigsimítottam nyugodt arcán. Olyan békésen, aranyosan aludt, hogy még a haja (ami nem volt túl hosszú) is összekócolódót feje tetején. Óvatosan megpusziltam a homlokát és átöleltem, nem törődve a szívembe nyilalló érzéssel. Tudta, hogy megbántott, és feljött bocsánatot kérni, aminek a végén itt aludt mellettem. Sosem volt velem ilyen aranyos egy srác sem. Így még rosszabb arra gondolni, hogy el kell költöznöm.
Csendben kikászálódtam az ágyból és lesiettem a konyhába. Loki heves farok csóválással köszöntött a kis kosarából, majd utánam szaladt. A mai nap minden percét ki kell használnunk Liammal és a kiskutyával. Gyorsan összeütöttem egy jól megpakolt rántottát, megterítettem, sőt még kutyakaját is raktam az ölebnek. Mindössze 10 perc alatt. Büszkén néztem végig a művemre, amit évekig el tudnék nézni. Egy háziállat és kész reggeli szerelmemnek. Nyálas képemet elhessegetve bekapcsoltam a TV-t és állva néztem a különböző reggeli műsorokat. Örömmel érzékeltem, hogy a rajzfilmek itt se mentek ki a divatból.
-   Izgalmas műsor? –szólalt meg hirtelen egy ásítozó hang mögöttem.
-   Igen. Képzeld, a csirke tojása mindjárt kikel –mutogattam izgatottan a képernyőre, mire Liam csak elnevette magát és megpaskolta a fejem, mint egy óvodásnak.
-   Ha már tojás, ezt te csináltad? –fejével az asztal felé bökött.
-   Ühüm, gondoltam tetszeni fog…
-   Eltaláltad –vigyorogva leült és behabzsolta a saját részét, mire én is megettem a sajátom.
-   Figyu, Li, a tegnapi…
-   Li? Komolyan ilyen becenevet találtál ki nekem? –mosolygó szemekkel nézett rám. – A tegnapit meg hagyjuk. Van még 6 napunk gondolkodni, nem?
-   De… - hirtelen elment az étvágyam, s csak böködtem villámmal a maradékot, amire ő szinte azonnal lecsapott. Nem akartam elrontani a kedvét azzal, hogy én már reggel döntöttem.
Kaja után Liam vidáman taglalta, hogy hova fogunk elmenni. Strand, vidámpark, étterem, mozi… Ezek jöttek szóba egy esti sétával. Én csak hevesen bólogattam, mikor a rejtőzködésemet is elintézte. Különböző kapucnis fölsőket és parókákat halászott elő.
-   Nem lesz feltűnő, hogy minden nap más lánnyal vagy?
-   Talán, de nem érdekel –vonta meg a vállát.
-   Pletykálkodni fognak rólad…
-   Nem baj.
-   És Danielláról. Hogy biztos a szakítás miatt nőfalózkodsz.
-   Nem baj –nevette el magát. – Ne legyél féltékeny, nincs rá okod. Ma csak veled foglalkozom, meg Lokival –magához hozva átölelt. – Élvezni fogod, megígérem. Becsületszóra.

Bólintottam. Bízok benne. És igaza is lett. Tényleg csodás nap volt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése