2013. május 11., szombat

Negyedik fejezet: ...a buli~



Giivonne:

Sötét szobák, lila lámpák, világító medence, fényűző lampionok. Pontosan így írnám le a házibulit. Nem tudom, kik voltak még ott, nagyon senkinek se mutattak be és én se éreztem szükségét. Pia az volt ezerrel. Jennifer kicsit fel is öntött a garatra. A sörrel még elbánt, na de a vodka picit betett neki. Lassan iszogattam a kis pohárkámból a jeges Baileys-t, az egyetlen alkoholos italt a vörös boron kívül, amit meg bírtam inni. Én józan maradtam. A rádióban egy pörgős szám szólt.
Jennifer idestova 20 perce ment el a mosdóba. Ideje volt megkeresnem. Felálltam megszokott kis helyemről (szinte azonnal le is csaptak rá), majd szememet megerőltetve elkezdtem keresni. Pár lépés után Liam-ba bukkantam.
-   Liam! kiáltottam fel a hangos zenébe. Nem láttad a hugod?
-   Erre fele volt egy pár perce, de miért? hajolt le hozzám, hogy jobban halljon.
-   Aggódom miatta, picit sokat ivott, attól félek. Megkeressük? mivel bólintással válaszolt, azonnal elindultam kifele az üvegajtón.
Rámutattam egy sziluettre a medence fényeitől kissé távolabb. Elég magas és karcsú alakja volt, hogy Jennifer lehessen, de volt ott valaki más is. Kérdőn Liamra néztem, hogy odamenjünk-e? Kissé… Talán zavartnak tűnt.
-   Mi lenne, ha feltünés nélkül mennénk oda? beszélt most már halkabban a zene távolától.
-   Hogyan gondoltad? Lopózzunk oda a bokrokon keresztül fekete ruhában? mosolyodtam el a gondolattól.
-   Nem. Várj, megmutatom azzal megfogta a kezem. A zene ekkor egy lassúbb számra váltott. Imádtam. Régi, rockos, lassú, romantikus Várjunk csak! Gyere
Odahúzott közelebb Jenniferékhez, de még így se láttuk őket. A másik kezét a derekamra helyezte és gyengéden közelebb húzott magához. Most éreztem csak meg a pia kissé kesernyés illatát a leheletén. Óvatosan forgatott, észrevétlenül arrébb lépkedtünk barátnőmék felé.
Még én se vettem észre hogy közelebb és közelebb húzott magához. Zavartan inkább a lábamat néztem, minthogy felnézzek rá. Eléggé meg nőtt az önbizalma.
-   Most már látod őket? kérdezte a fülembe susogva, amitől kirázott a hideg.
-   Lássuk csak -feltűnés mentesen a vállára hajtottam a fejem és bámultam a sötét sziluett felé. A lány nyilvánvalóan egy másik sráccal volt. Összeragadva. Mintha már egybe forrtak volna. A fiú keze oda-vissza járt Jenny hátán és derekán, néha beletúrt a hajába. Nagyon élvezhették. Jen nem Harryvel smárol? kérdeztem Liamtől.
-   Nem látom mormogta, azzal észrevétlenül átfordultunk, hogy ő is lássa.
Egyik pillanatról a másikra történt. Elengedett a két kezével. Már nem ölelt. Elindult feléjük.
-   Liam, ne! kiáltottam rá és megragadtam a csuklóját.
-   HARRY! ordította el magát. Rá se ismertem.
A párocska szétrebbent. Tényleg Harry volt az.
-   Szállj le a húgomról, amíg szépen mondom! kiabálta. Odasietett hozzájuk és megragadta Harry pólóját. Én is odarohantam és próbáltam levakarni róla. Hozzá ne merj érni még egyszer!
-   Most meg mi bajod? válaszolt vissza Harry ugyanolyan hangerővel. Az ő élete, ő dönt, nem vagy az apja!
-   Liam, ne! sikítottam. Liam felemelte a kezét és ökölbe szorította.
-   Liam! Jen is megfogta a karját és visszahúzta, nehogy kárt tegyen Harryben.
Egy jó pár percig szenvedtünk, mikor újabb hang ütötte meg a fülünket.
-   Itt meg mi folyik? kérdezte egy nyugodt hang. Mindenki odapillantott. Zayn volt az egy Huh Nyilván a barátnője volt. Szóval Perrie-vel.
-   Liam megőrült próbált szabadulni Harry. Nyilván Liamet nem akarta megütni, de a fordítottját se kívánta magának.
-   Harry a saját húgommal smárolt! akadt ki. Kezdtem megsajnálni.
-   Jenny? döbbent le Zayn, majd az említettre bámult. Pont Harryvel?
-   Én…Én -dadogott a lány zavartan. Bekönnyesedett a szeme és kirohant a kocsinkhoz.
-   Hé, Jen! kiáltottam utána és elindultam, hogy megvigasztaljam.
Elkezdtem rohanni. Mintha valaki a nevemet kiáltotta volna, de nem érdekelt. Ki az ösvényen, a kerítésen és kereshettem a kocsinkat. Egy feketét. A sötétségben. Szerencsére Jen az ajtót nyitva hagyta, így a lámpája világított a kocsinak. Odasétáltam és beültem a hátsó ülésre, mellé.
Arcát a kezébe temette és néha-néha megrezzent a válla. Szótlanul átöleltem és csitítgattam, amíg beszélni nem tudott.
-   Most Liam utál. Érted?! A saját bátyám utál! És Zayn egy lotyónak tart!
-   Dehogy tart annak -sóhajtottam. Eléggé kiakadt, az igaz, de ez nem jelenti, hogy annak tart. Inkább Szomorú volt, talán?
-   Akkor az még roszabb!
Sóhajtva előrenyúltam és kivettem egy zsepit a kesztyűtartóból. Elvette tőlem és tovább szipogott. Átölelt és a fejét a vállamra hajtotta.
-   Az alkohol miatt lettem ilyen túl érzékeny? kérdezte.
-   Gondolom igen. Még sose láttalak sírni simogattam a haját.
-   Nem is fogsz. Többet nem. Megesküszöm! egyre tisztábbá vált a hangja.
-   Szóljak Liamnak, hogy menjünk?
-   Ki vezetne haza? Mindannyian ittunk!
-   Oh Hol aludjunk?
-   V Vannak fent hálók. 6 Azt hiszem.
-   Menjünk be, okés? Bólintással válaszolt, szóval kisegítettem a kocsiból. Elindultunk újra a fények irányába. Jenny eléggé összeszedte magát ahhoz, hogy ne lássák a könnyeit. Besiettünk, fel az emeletre és az első szabad hálóba beengedtem.
-   Zárd be az ajtót, rendben? suttogtam a kilincsnek. Egy igenlő hümmögést hallottam.
Elkezdtem keresni egy következő nyitott ajtót, amin nem volt a banda egyik tagjának a neve. Mielőtt ráleltem volna, egy kéz nehezedett a vállamra.
-   Vöröskeeee szólalt meg egy igen részeg hang. Odafordultam és legnagyobb meglepetésemre Liamba bukkantam, aki a húga példáját követte. Amúgy normális hogy mindig ő bukkan fel, vagy direkt csinálja? Beszélhetünk?
-   PPersze dadogtam. Mondjad csak próbáltam egy mosolyt erőltetni az arcomra.
Megfogta a kezem még mindig gyengéden, majd bevezetett a szobájába. Ott megállított.
-   Nézd vörös.
-   Gii
-   Gii. Tudom hülyeség. Tudom marhaság. De te olyan szinten aranyos és kedves vagy velem, hogy ha így folytatod, fülig belédesek. De teljesen. És olyan gyönyörű vagy, hogy már fáj.
-   Liam
-   Ne! Ne mondj semmit! kissé remegve két ujja közé csíptette a számat. Persze Liam nem ilyen összefüggően beszélt, és a pia illata is megérződött rajta.
-   Liam, csak pár napja ismerlek, ne hamarkodd el akartam mondani. Csak ő odalépett hozzám és megölelt. A teljes testsúlyával. Mivel én gyenge voltam, ráborultunk az ágyra és ő azonnal bealudt. Próbáltam lelökni magamról, ám hosszú percek múlva se sikerült. Meg kellett várnom, míg átfordul. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése