2013. május 19., vasárnap

Tizenegyedik fejezet: Sweet dreams...~


Giivonne:
Megmostam gyorsan az arcom és belenéztem a tükörbe. Picit elsápadtam. De nem volt vészes. Nagy levegőt vettem és kiléptem. A koncert akkor kezdődött el. A fiúk pont a színpadra léptek és elkezdtek énekelni. Leragadtam. Csak ott álltam és bámultam őket pislogás nélkül. Ez több volt, mint ének. Volt benne valami… Megfoghatatlan. Vége lett az első számnak és gyorsan felrohantam a színpad mögé a többiekhez. Nem volt sok hely, mert a tornaterembe rendezkedtek be.
-   Hé, Jen, láttad? –fogtam meg a karját izgatottan. – Olyanok voltak… Hogy… Huh!
-   Oh igen –mosolyodott el. – Jobb, ha hozzászoksz.
Tovább hallgattuk őket, aztán oldalra mentünk, ahonnan láttuk is őket. Zayn kiszúrt minket és ránk bámult. Pontosabban Jenniferre. Egészen a szám végéit le sem vette róla a szemét.
-   Te is látod? –vigyorogtam rá.
-   Igen –vágott közömbös arcot.
A koncert végéig csak bámultuk őket. Észre se vettem, de a tekintetem egyre inkább Liam felé vándorolt. És ahogy ránéztem, a lányok jutottak eszembe. És a féltékenység.
Aztán oda jöttek hozzánk.
-   Még mindig téged néz –szóltam oda barátnőmnek, miután gratuláltunk a fiúknak. – Szerintem aranyosak lennétek Zayn-nel.
-   Micsoda? –döbbent le Louis, aki mellesleg ott volt mellettünk, csak pont nem láttuk. – Jenny Harry-vel jár, nem fog összejönni Zayn-nel! Ugye? –nézett rá.
-   Persze hogy nem csalnám meg Harry-t! –háborodott fel az említett.
-   Nem is ajánlatos a bandára nézve… - Lout először láttam komolynak.
-   Nyugi van, nem fogok Harry-vel szakítani, oké?! –emelte fel a hangját.
-   Jen, nyugi –szóltam közbe.
-   Én nyugodt vagyok, miért mondod?! –nézett rám hirtelen.
-   Jen… Nézz magadra…
-   Miért? –aztán odasietett egy tükörhöz. Megrémült, ijedt és ideges arcot vágott a tudta nélkül. – Oh –lenyugodott. A hangját is lehalkította. – Ne aggódj Lou – nézett rá mosolyogva.
-   Hát rendben Jenny, te tudod –vigyorodott el újra.
A fiúk adtak még egy szám ráadást, aztán elindultunk haza. Vagyis indultunk volna, de jöttek a fanok, meg a repetázni kívánók. Fél óra múlva nagy nehezen kijutottunk. Próbáltam Liam tekintetét kerülni, aki örömmel újságolta a nagy hírt húgának. Én kevésbé lelkesen hallgattam.
Beültünk a buszba, visszamentünk aztán onnan a kocsiba. Eléggé elfáradtam, így az órák hamar elrepültek. Elöl ültem, ugyanúgy, mint mikor mentünk. Nekidöntöttem a fejem a kocsi üvegének is csak gondolkodtam. Nem néztem a sofőrre. Nem.
Hirtelen az ágyamba találtam magam. Biztos elaludtam a kocsiba és behoztak. Felnéztem a plafonra, aztán hirtelen felültem. Zajt hallottam. Kinyitódott az ajtó és belépett rajta Liam az öltönye nélkül.
-   Felkeltél? –mosolygott rám, amire pír szökött az arcomba.
-   Igen, de nem baj, amúgy se tudtam aludni.
-   Hmm. Féltékeny voltál ma, ugye?
-   Talán –makacson félre néztem.
-   Pedig nincs okod - tette hozzá, aztán mire észbe kaptam, elkezdett felém mászni az ágyon.
-   L… Liam? –dadogtam és automatikusan hátradőltem.
-   Shhh –ujját ajkamra helyezte. Kissé feljebb emelkedett, meglazította a nyakkendőjét, hogy ledobhassa, majd az ingjét kezdte el kigombolni. Lassan, gombról gombra haladva fedte fel mellkasát. Liamről lehetett a legkevesebb félmeztelen képet látni, bár szerény véleményem szerint ő volt a leg… Formásabb talán? Mikor végzett, ingjét is elhajította és újra fölém hajolt. Nem mertem, nem tudtam, de nem is akartam megmozdulni. Odahajolt lassan az ajkamhoz és hozzáérintette sajátját.
Semmi.
Ezt éreztem. A semmit. Valami nem stimmel. Liam nem jönne be éjszaka, főleg nem kezdene velem ki így, arról nem is beszélve, hogy ajkai puhaságát minimum éreznem kéne. Eltoltam.
-   Baj van? –mosolytalan arccal nézett rám.
-   Ezt csak álmodom, ugye? –kérdeztem aggódva.
-   Talán –mosolyodott el újra.
És akkor kinyitottam a szemem. Csak egy álom volt…
Zihálva felültem az ágyban és körülnéztem. Be voltam takarva, Jenny szobájába feküdtem, ő mellettem. Nyilván tényleg elaludtam a kocsiba és tényleg behoztak. De miért is álmodok én ilyet Liam-ről? Bár… Gondolom a mai nap eseményei származtattak ilyen képet. Csendben kikeltem (még a ruhám volt rajtam) és lesétáltam a konyhába tejet inni. Vagy bármit. Nem volt lent senki, így ledobtam a ruhámat. Lassan kortyolgattam a tejet, gondolkodóba esve. Komolyan, ha most megjelenne Liam, elájulnék. Az túl klisés lenne mondjuk. Biztonság kedvéért azért hátrapillantottam. De nem volt ott senki.
Kíváncsiságképp felmentem és bekukkantottam a fiú szobájába. Ott aludt békésen, a takarót már félig lerúgta magáról. Csendben bementem, visszatakartam és egy apró puszit nyomtam az arcára. Halkan felmordult és átfordult a másik oldalára. Biztos arról az Elizabeth-ről álmodik. Visszamentem a szobámba és befeküdtem. Aznap éjjel nem álmodtam mást.
Másnap aztán minden ment megszokottan. Reggeliztünk, ki ahogyan, Liam ment a fiúkhoz, mi meg otthon maradtunk Jennel.
-   Mit is dolgozol, amúgy? –tettem fel neki a kérdésem, ami már időtlen idők óta foglalkoztatott.
-   Ugyan, kérlek –legyintett lazán.
-   Jen, ez már az Így Jártam Anyátokkal óta idegesítő, válaszolj –morogtam rá.
-   Majd hamarosan megtudod –lustán rám nézett. – Amúgy beszélnünk kéne az itteni dolgaiddal kapcsolatban. Hogy halad a munkakeresés?
-   Hiszen egész végig veletek voltam –morogtam jó lassan és érthetően. – De ma elkezdek újságokat böngészni és a többi.
-   És a szobád? Kezd kényelmetlen lenni a fél ágy, azt meg gondolom nem akarod, hogy rajtad aludjak –vigyorgott rám.
-   Hát, miután nincs vendégszoba… - emeltem fel kezeimet tanácstalanul.
-   Várj csak! Van egy tervem –azzal hirtelen felállt és megragadta a csuklóm. – Gyere, gyere, gyere, gyere, gyere! –ott pattogott nekem.
-   Hé, még ettem, hé! –elhúzott az asztaltól és odavezetett a lépcsőhöz.
-   Aludjak itt? –bámultam rá.
-   Hülye –elnevette magát és a lépcső alatti falból kinyitott egy eddig észrevétlenül maradt, majd egy hirtelen mozdulattal kitárta. – Tá-dáááá! –nézett rám büszke fejjel. – Na? Tetszik?
-   Ez… Egy… Pince –rágtam meg alaposan minden szót, mielőtt kimondtam.
-   Ez az új szobád! –még mindig úgy vigyorgott rám, mintha most fedezte fel volna Amerikát.
-   Ez egy pince ablakok nélkül, pókokkal és ijesztő lépcsővel. Úgy hogy minden más sötétség.
-   Ha kipofozzuk, jó lesz –még mindig bizonygatta.
-   Nem –elhátráltam. – Irtózom a pókoktól. A sötétségtől. És egy enyhe klausztrofóbiám is van.
-   Te mindentől félsz? –komorodott el.
-   Meg a bohócoktól, a haláltól, a magasságtól és a tűktől. Attól nagyon.
-   És a kapcsolatoktól –morogta szinte magába.
-   Micsoda?!
-   Semmi. De ha ez nem tetszik, hol akarsz aludni?
-   Nézd, idestova 4 napja a bőröndjeim a szobádba vannak és…
-   Miért nem viszed át a gardrób szobámba? –szólt közbe.
-   A midbe? –húztam fel a szemöldököm.
-   Ott, a szobám melletti ajtó, amin mindig lakat van. Nem tudtad?
-   Neked van egy gardróbod és egy pincébe akarsz lezárni?! –hirtelen kiakadtam.
-   Én? Dehogy is! Ez… Csak egy ötlet volt –vágta ki magát.
-   A kulcsokat.
-   Mi? –döbbent le.
-   A kulcsokat. Kérem szépen. Beköltözöm a gardróbba.
Kelletlenül felment a szobájába és a kezembe nyomta őket. Én is felsétáltam és kapkodva kinyitottam a szobát. Krémszínű falak, faltól-falig hosszú fehér szekrények és egy, a mennyezettől a padlóig tartó cipős szekrény.
-   Oh, hogy az a jó… - majdnem rondát mondtam, mikor megláttam, hogy még ablakok is vannak. Ablakok! – A szekrényeket átvisszük a szobádba, én meg veszek majd magamnak egy ágyat. Addig kérhetek egy matracot? –néztem rá.
-   Úgy is van egy fölös ágyam, amit bátyus már rég ki akart dobatni velem. Meg van lent pár szekrény, lámpa…
-   Mind a tied?
-   Persze –pislogott. – Kié másé?
-   Csak meglepődtem, hogy érted… Ennyi használatlan cuccod van, amit ki se dobsz.
-   Furcsa szokás –nevette el magát.
Onnantól már csak a srácokat vártuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése