2013. május 19., vasárnap

Tizenkettedik fejezet: I'm gonna get you~


Giivonne: 

A nap többi része, mondhatjuk eseménytelenül zajlott. Mint két gyenge lány, annyit el tudtuk intézni, hogy a cipőket és ruhákat elpakoljuk. De mivel Jen aggódott az elkeveredésükben és az összepiszkolódásukban, inkább hagytuk, hogy a fiúk intézkedjenek. Ő küldött egy SMS-t Harry-nek, hogy jöjjön haza Liam-mal és segítsenek. Ma hamar végeztek és átjöttek segíteni. Gyorsan átpakoltál a cuccokat én meg berendezkedtem a szobámba.
-   Köszi fiúk, igazán –öleltem meg mindkettőt.
-   Úgy is át akartam ma jönni, szóval nem baj –vigyorgott Harry barátnőjére.
-   Nem segítesz picit a ruháknál? –bújt hozzá.
-   De, menjünk –átkarolta Jennifert és átmentek a szobába.
Ketten maradtunk Liam-mal beszélgetni. Elmesélte, hogy olyan gyorsan haladnak a felénekléssel, hogy jövő hónapban klippet is rendeznek az egyik számhoz.
-   Nem szeretnél szerepelni benne?
-   Én? Mi lenne a feladatom.
-   Elméletileg olyan lesz, int a ’Live While We Young’ klipben, szóval nem lesz nagy szereped, csak mosolyogni. Az meg jól megy neked –tette hozzá gyorsan.
-   Köszi, ez aranyos –mosolyogtam rá.
-   Hát, akinek ilyen szép a mosolya… - lépett közelebb hozzám.
-   Szerinted szép a mosolyom? –néztem fel rá.
-   Szerintem nagyon –végigsimított az arcomon és közelebb hajolt. Egyre közelebb és közelebb.
-   Hé, skacok! Hoppá, megzavartam valamit? –nézett be Jen az ajtón, mire szétrebbentünk.
-   Nem, dehogy –Liam zavartan elmosolyodott.
-   Áhh, ugyan –legyintettem.
-   Szuper, mert magatokra kell hagyjalak egy…röpke… Fél napra, talán.
-   Hova mész? – komorodott el a bátyja.
-   Harry-vel vacsizni és utána akkor már ott is alszom. Na sziasztok –intett és elment.
-   Azt hittem várnak még, amíg bejelentik, hogy járnak –néztem fel rá.
-   Ezernyi trükkünk van már ilyen helyzetekre. Napszemüveg, kapucni, sapka, paróka… De nekem nem tetszik Harry –morogta.
-   Miért? Szerintem aranyosak együtt.
-   Harry mindig idősebb nőkkel volt együtt, ők viszont egyidősek, és biztos csak kihasználja, meg…
-   Aggódsz érte? –megsimogattam bíztatóan a hátát.
-   Persze, hát a kishúgom –sóhajtott szomorkásan, aztán hirtelen felkapta a fejét. – Van egy ötletem! –és rám nézett.
-   Liam? Liam, mi ez a nézés? Liam, ez nekem nem tetszik, miért nézel így rám? –mivel nem válaszolt semmit, csak tovább mosolygott, komolyan elkezdtem aggódni. Hirtelen kirohant, majd miután visszajött, valami szőröset tartott a kezébe. – Ez meg mi?
-   Megyünk leskelődni utánuk –fejembe nyomta a valamit. Egy barna-szőke melírozott, egyenes paróka volt, valamint keresett nekem egy napszemüveget, ami eltakarta arcom háromnegyedét.
-   Hé! –óvatosan eligazgattam a parókát. – Miért megyünk? És hova? És miért velem? És minek az álruha?
-   Mert aggódom érte, tudom mi a kedvenc helyük, mert egyedül feltűnő lenne, és mert ha rájönnek, hogy én ki vagyok, rájönnek, hogy te ki vagy és bajba kerülsz, meg pletykálkodnak rólad, nem lesz magán életed –sóhajtott egy nagyot.
-   Neked nem lesz álruhád?
-   Dehogyisnem –mosolyogva felvett egy sapkát, kapucniját fejébe húzta és egy másik hatalmas légy-napszemüveget. Megfogta a kezem (amire a szívem heves verdesésbe kezdett) és beültünk a kocsijába.
Hamar odaértünk. Liam 1000%-ban biztos volt benne, hogy ez az a hely. Egy puccos étterem, fekete és vörös színekkel, sznob emberekkel az asztaloknál. Kiszálltunk és beléptünk. Csodák csodájára tényleg ott ültek. Feltűnés mentesen odamentünk egy üres asztalhoz.
-   Elnézést uram, de itt foglalni kell asztalt –jött oda hozzánk egy pincér.
-   Sajnálom, kérem, nézze el nekünk –Liam észrevétlenül csempészett bele egy bankót a férfi zsebébe.
-   Áh –az arca azonnal felderült. – Ez az asztal úgy is pont üres.
Csendben rendeltünk magunknak teát. Pont jó helyen ültünk, mert én semmit, ő viszont mindent látott. Amint kihozták, gyorsan elvettem Liam tányérjáról a kanalat, amit egy hálás mosollyal köszönt meg.
-   Mi a helyzet? –kérdeztem szürcsölgetve.
-   Harry megfogja Jenny kezét –morogta.
-   Igen, előfordul a pároknál –kuncogtam.
-   Összeér a lábuk az asztal alatt!
-   Ez is szokásos…
-   Giivonne –nézett rám.
-   Ne aggódj –könyököltem fel, aztán észbe kaptam illetlenségem miatt, és gyorsan levettem. – Inkább élvezd, hogy észrevétlenül vagy itt
-   Van benne valami –felém fordult mosolyogva. – Köszi, hogy eljöttél ide –azzal megfogta a kezem.
-   Igazán semmiség –észre sem vettük, de már közelebb hajoltunk egymáshoz.
-   Baráti segítség? –szögezte nekem egy ravasz mosollyal a szája szélén.
-   Ez egy próba, ugye? Nem mindegy, mit válaszolok.
-   Hát eléggé nem –nevette el magát. Az orra 5 centire se volt az enyémtől. Ujjával lejjebb tolta először az én, aztán az ő napszemüvegét, hogy bele tudjak nézni csokoládé barna szemeibe.
-   És Elizabeth?
-   Hát nem egyértelmű? Féltékennyé akartalak tenni –picit oldalra hajtotta a fejét, mint egy ártatlan kiskutya.
-   Sikerült is –elégedetlenül akartam kiegyenesedni, te megfogta gyengéden a tarkóm és nem engedett. – Túl aranyos vagy nekem –nyeltem nagyot.
-   Olyan gyönyörű vagy… - sóhajtott fel.
-   Te meg buta –elnevettem magam.
-   Az lehet, de megéri. – Óvatosan felnézett és mivel látta pincérünk közeledését, csak egy gyors puszit nyomott az orromra, amire ismét elöntött a pír. – Én kérek még egy szelet csokis sütit. Drágám? –nyílván az álca miatt mondta, de megremegett tőle a gyomrom.
-   Kérhetek egy kis fagyit? Csoki-vanília?
-   Azonnal hozom –a pincér bólintott és elment.
Visszatértünk eredeti pózunkra. Liam továbbra is húgát és Harry-t nézte, én meg őt. Volt benne valami, ami valamiért megfogott. És én se tudom mi. Voltam már szerelmes, voltak már fellángolásaim, de ez az érzés nem volt hozzá fogható. Első pillanattól fogva kiöntöttem neki a lelkem, szó nélkül megbíztam benne és mindent elárultam neki. Olyan volt, mint egy legjobb barát, akihez vonzódom. És ettől még kevésbé akartam elveszíteni. Veszélyes lenne járnunk.
-   Ajaj, észrevettek! Legyünk természetesek! –egyenesedett ki hirtelen és megint rám figyelt. Nem mertem hátra fordulni, de hallottam közeledő léptek hangját.
-   Liam? – Harry szólalt meg elképedve. – Te meg mit keresel itt? Leskelődsz utánunk?
-   Harry, nahát, te is itt vagy? –Liam meglepődött arcot vágott és feléjük fordult.
-   Liam!
-   Húgi?
-   És ki ez a lány? –nézett le rám barátnőm, szerencsémre nem ismert meg.
-   Őőő…
-   Susan –elvékonyított hangon beszéltem, felálltam és kezet ráztam vele.
-   Susan… - érzelemmentesen nézett rám. – És Gii?
-   Mi van vele? -Liam is felállt. – Ő csak haver, de Su a barátnőm. Tegnap ismerkedtünk meg.
-   Igen, és te nyílván egy olyan srác vagy, aki 1 nap után összejön valakivel.
-   Azt állítod, hazudok?
-   Bizonyítsd be, hogy jártok –mosolyodott el és hozzábújt Harry-hez.
Jaj! Direkt csinálta, rájött, hogy ki vagyok és így akarta elintézni nekünk az első csókot.
-   Nem – Liam felém fordult. – Nem hozom zavarba.
-   Fel is hívhatom Gii-t, hogy mással csajozol… - elővette a mobilját, elkezdett tárcsázni. Ha felhív, egyértelművé válna, hogy én is leskelődtem utána és okkal borulna ki.
Ránéztem Liam-re. Vajon mit fog tenni?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése