2013. május 20., hétfő

Tizennegyedik fejezet: (18+) Love and Sex and Magic~


Jennifer:

Kissé mérgesen, mégis jókedvűen ültünk be Harry kocsijába.
-   Nem hiszem el, hogy követtek minket –morogtam.
-   Én se. Ahogy azt se, hogy ilyen bénák voltak –Harry komolyan rám nézett, aztán elröhögte magát, mire én is megkockáztattam egy mosolyt. – Na, ennyire ne legyél ideges miattuk.
-   De az vagyok! –mérgesen karba tettem kezeim. – Mégis mit képzelnek magukról? Kik ők?
-   A bátyád és a legjobb barátnőd, akik aggódnak érted? – Ügyesen kitolatott és elindultunk a háza felé.
-   De nincs rá okuk, Hazza! Nem bántasz te engem. Ennyi. Miért nem bíznak meg bennem és benned?
-   Én megbízok benned, ha ez megnyugtat –rám mosolygott és gyengéden megfogta a karom. – Lazítsd el magad. Ma csak romantikázunk, nem kell másokkal foglalkozni.
-   Megpróbálom –azzal nagyot sóhajtottam és eresztettem merevségemből. – Harry…?
-   Igen –rám nézett újra.
-   Én… Szeretlek –böktem ki végül magamhoz mérten érzelgősen. Szedd össze magad Jennifer!
-   Én is szeretlek, hercegnőm –egy pillanatra magához húzott és megpuszilta a homlokom.
-   Ennyit kapok csak? –pislogtam értetlenül.
-   Vezetnem is kell –nevette el magát. – De otthon majd… Hmm –beharapta telt ajkait, amitől megremegtem egész testemben.
-   Otthon?
-   Majd meglátod –huncutul nézve vezetett tovább.
Elértünk a hatalmas lakásához. Sütött róla Harry stílusa, ahogy kintről, úgy bentről is. Most így bele gondolva, sokkal szebb volt ez a fajta berendezés, mint a mienk. Na, majd beszélek erről bátyussal.
Besétáltunk, lovagiasan lesegítette a kabátom és csak néztem rá.
-   Baj van? –kérdezte.
-   Nem, dehogy… Csak olyan vagy tényleg, mint egy angyal –elmosolyodtam a gondolattól, hogy az égben repked. Vicces lenne.
-   Kérsz valamit? –bement a konyhájába én meg követtem.
-   Ezt nem a ház nőjének kéne megkérdezni?
-   De te vendég vagy itt, nem? –megállt előttem és felém fordult. – Hát jó, kérdezd meg –megint azzal a huncut mosolyával nézett rám.
-   Kérsz valamit?
-   Hmm –megfogta a derekam és magához húzott- Téged.
-   Hülye –nevettem el magam huncutul.
-   Nem vicceltem, tényleg téged akarlak –odahajolt a nyakamhoz és apró csókot nyomott rá.
-   Mire készülsz? –beletúrtam göndör fürtjeibe és hagytam, had csinálja.
-   Hát… - tovább csókolgatott a nyakgödrömtől a fülem tövéig. – Szűz vagy?
-   Nem… Már nem…
-   Emlékezetes volt?
-   Hát… - egy pillanatra bevillant egy kép pár évvel ez előttről. – Picit
-   Akkor elfeledtetem veled egy életre –azzal a szemembe nézett és megcsókolt. Először gyengéden, aztán egyre kívánóbban.
Nem tiltakoztam, sőt belementem a játékba. Megharaptam alsó ajkát, nem engedve el magamtól. Halkan felkuncogott, kezét a gerincem mentén jártatta, le egészen derekam aljáig. Aztán tovább, a fenekemhez. Simogatta, markolgatta csók közben, aztán elengedett hirtelen.
-   Gyere fel –elindult a lépcsőn.
-   Hova? Minek? –zavartan követtem.
-   Nem itt akarom –rám mosolygott és belépett a hálóba. Odasietett az ablakhoz, kinézett, majd lehúzta a redőnyt, hogy félhomály lehessen.
-   Így nem látlak –morogva közelebb léptem a körvonalaihoz.
-   Várj csak, hercegnő –halkan kuncogva felnyomta a lámpát. Így már mindent láttam, de mások semmit. Megint odalépett hozzám és megcsókolt
Türelmetlenül magamhoz öleltem és az ágyhoz lépkedtem vele. Egy hirtelen mozdulattal elengedtem és az ágyra löktem. Hátradobtam a hajam, majd azzal a mozdulattal fölé másztam és végigcsókoltam a nyakán. Keze türelmetlenül simított végig gerincem vonalán, meg-megmarkolva a szövetet, majd hirtelen a vállamnál fogva az alsó helyre kényszerített. Kezét a fölsőm alá bújtatta és egy gyöngéd mozdulattal szétszakította, letépte rólam. Mosolyogva néztem fel rá, végigsimítva kockás hasán, kitapintva boxerja vonalát. Értve célzásomból levette magáról is a pólót és ajka vadul enyémbe harapott. Éreztem, hogy ez be fog sebesedni és a gondolattól is szám sarka felfelé görbült. Nyelvünk újbóli találkozása örömmel és izgatottsággal töltött el. Hazza kezei most már melltartóm pántját feszítgették. Elengedett a csókból, hogy a hátamhoz nyúlhasson. Gondoltam, hogy nagy tapasztalata lehet ebben. Igazam is lett, szinte azonnal kikapcsolta a melltartót és lehúzta rólam. Szemei csupasz melleimet kémlelték, ajkába harapva, huncut szemekkel nézte, taperolta, dörzsölgette. Én lehunytam a szemem és átadtam magam az érzésnek. Bazi jól mozgott a keze már itt fönt is. Szája megint a nyakam csókolgatta, majd harapdálta és szívta. Először gyengéden, megvárva reakcióm, de mivel nem ellenkeztem, egyre vadabbul és erősebben szívta. Apró hangot adtam örömömnek. Ez holnap is meg fog látszani.
Harry a fülembe suttogott vágyakozó szavakat, amikre én csak halk nyögésekkel válaszoltam. Keze továbbra is melleimet, majd lassan hasamat simogatta. Gyors mozdulatokkal kicsatolta a gatyámat, lehúzta a cipzárt és lejjebb húzta. Apró csókot nyomott köldökömre és fogával magához húzta a francia vonalát. Vágyakozással teli szemekkel nézett fel rám és türelmetlenül harapdálta a csípő csontomon a bőrt. Ujjait óvatosan a fehérnemű alá bujtatták, megkeresve leg érzékenyebb pontomat. Óvatosan simogatta a csiklómat, amire válaszként egyre gyorsabban vettem a levegőt. Egy idő után megállt és most már teljesen lehúzta rólam a farmert. Száját a puha anyaghoz érintette és azon keresztül csókolgatta, majd szinte azonnal be is nyúlt és óvatosan felnyúlt. Halkan felnyögtem az érintésére. Először az első ujját mozgatta ki, be, majd bent tartva a másodikkal.
-   Még milyen szűk vagy –susogta, éppen hogy csak hallottam.
Nem válaszoltam semmit, csak tovább élvezkedtem. Mielőtt igazán belementem volna én is, mielőtt éreztem volna a bizonyos érzést, Hazza kihúzta ujjait. Végigcsókolva testem legapróbb és legérzékenyebb porcikáit újra a számra vetette magát. Felettem uralkodott, minden mozdulatát csak követni tudtam agyammal. Ágyékát nekem nyomva felült és az éjjeli szekrényéhez nyúlt. A farmerján keresztül is éreztem merev férfiasságát. Pár másodperccel később újra felém hajolt és a kulcscsontomat szívogatta. Beletúrtam dús fürtjeibe és beharaptam ajkaim. Egyre jobban izgatott jelenlétével is.
Odanyúltam gatyájához és vadul próbáltam lecsatolni róla, több-kevesebb sikerrel. Végül lekerült róla. Végigkarmoltam mellkasán egészen a vonaláig. Reakciója egy apró, kéjes mosoly és újabb harapdálások a testem pontjain. Lehúztam róla a boxert és alhasát karmolgattam, miközben ő a melleimmel foglalatoskodott. Kitapogattam merev tagját és végigsimítottam. Jó nagy taggal áldották meg, ezt azonnal éreztem. Apró sóhajtás hagyta el a száját, mire én folytattam mozdulataimat. Beharapta ajkait és szemeimbe nézett. Az övébe türelmetlenség, az enyémbe fokozódó vágy volt.
Amit Harry egész eddig a markába szorított, most kapóra jött. Levette kezeimet az érzékeny területről és széttépte a kis csomagot. Gyakorlott mozdulatokkal húzta fel magára, mire én gyengéden átöleltem a nyakát.
-   Félsz? –kérdezte zihálva.
-   Lenne rá okom? –vigyorodtam el lábaimat feljebb húzva.
Tudtam mi fog történni, mégis Harry teljesen más volt, mint az első. Az első pillanattól fogva, ahogy belém hatolt, semmi fájdalmat nem éreztem. Csak azt az isteni, vadító érzést. Egyszerre nyögtünk fel. Lassan kihúzta, hogy visszanyomhassa, most mélyebbre. Az érzés csak erősödött bennem. Szavakkal sem bírnám leírni. Szétfeszített és csak jobban izgatott az idő múlásával. Harry először mélyebbre mozgott, majd abban a helyzetben maradt. Vágyamnak nem volt már elég a nyögés kifejezése, így a körmeimmel próbáltam visszaadni az érzést. Nem gyengéden, mint a hasánál, hanem érzéssel, fájdalommal, vággyal. Tudtam, hogy ez meg fog maradni. De elvonta a figyelmem Harry kő kemény és vastag tagja bennem. Kérleltem, hogy gyorsítson, és ő eleget tett neki készséggel. Egyre vadabbul és gyorsabban mozgott bennem, de én nem akartam, hogy valaha is vége legyen. Lábaimmal átkaroltam derekát és vele mozgattam ritmusosan a csípőm. Egyre csak karmoltam és haraptam bőrének azon részeit, amelyeket elértem. A nyaka, a válla és a karja kezdett kivörösödni. A nevét nyögtem. Ez láthatóan még több élvezettel töltötte el, ugyanis ő is belém harapott és szívta a bőröm. Ajkai puhaságát felváltotta foga keménysége, a lágy szeretkezést a vaduló szex.
Mikor már nem bírtam tovább, hátam ívbe feszült és egy hangos nyögés keretében összerázkódtam. Harry megérezve ezt, nem hogy lassított volna, hanem még rátett egy lapátra és gyorsított. Épp a nyakamat harapdálta véreste, mikor a nyögés határára ért. Szájából egyre csak fel-feltörtek a mély, rekedt hangjai, végül az én nevemet suttogva elélvezett.
Zihálva feküdtünk, ő fölöttem, kezeivel megtámaszkodva a fejem mellett. Az alkalomtól kipirult arccal néztem rá, mire ő fáradtan mellém dűlt és magához húzott. Karjaimmal átöleltem vörös mellkasát, amit én haraptam össze. Rám nézett és megcsókolt.
-   Szeretsz?
-   Ezek után még kérded? –válaszoltam zihálva.
Elmosolyodott és betakart. Felállt gyorsan, a gumit a kukába dobta és visszamászott mellém. Gatyája, mely végig rajta lógott, most végleg lekerült róla, eddig nem is foglalkoztunk vele igazán. Halkan szuszogva végigsimította a hajamon és megvárta, amíg elalszom. Egy percre nem hunyta le a szemét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése